EL BLOG D'EN MET

Escrit a Consciència

ÈTICA MONETÀRIA

Després de 18 mesos de permanència amb la Telefònica, ja podia canviar de tarifa o de companyia. La mandra que provoca trucar a l’atenció al client (!?) me’n feia desistir. Ahir, però, m’assabento que Movistar renova el contracte amb l’Urdangarín. Un milió i mig d’euros per fer d’assessor a Washington! No fer res i parar la mà? Prou! No truco enlloc, amb un grapat de clics per internet evito que la meva propera factura se l’embutxaqui aquest sàtrapa.

Movistar no, gràcies.

Citibank

M’assalten, i per tercera vegada en poc temps, uns joves comercials per encolomar-me una targeta de crèdit del Citibank. Van per feia i aviat demanen, al mig del carrer, el DNI per formalitzar el contracte. Quan refuso l’oferta que mai he demanat, no ho entenen. Aleshores opto per ser directe: No em dóna la gana de donar-vos les meves dades. La resposta del comercial també és sincera: Pensa que el banc, si vol, pot comprar les teves dades que circulen per internet i jo vaig a comissió. El deixo plantat al mig de la vorera. Triagaran molt ?potser mai? en recuperar la nostra confiança, la banca no n’aprèn.

Citibank no, gràcies.

 

pròxim Publicar

Anterior Publicar

Deixar una resposta

*

code

© 2020 EL BLOG D'EN MET

Autor Anders Norén

Idioma »