EL BLOG D'EN MET

Escrit a Consciència

SÓC UN NÚMERO ARXIVAT

Acabo de rebre el mail amb la resposta tipus que m’esperava de TMB després d’haver-los explicat la gimcana no desitjada que em van fer viure la tarda del dissabte passat. M’he quedat com el seu logo; rebotat. 🙁

ASSUMPTE R-112581

Senyor Garrós,

Responem a la vostra comunicació en què manifesteu el vostre malestar per l’actuació d’un conductor de la línia 193 d’autobús.

TMB considera que la correcta atenció als ciutadans és un dels aspectes essencials del seu servei. Per això, demana al personal que actuï seguint les indicacions rebudes de l’empresa i compleixi les obligacions del servei amb la màxima diligència. Com ara que efectuï les parades reglamentàries sol•licitades prèviament.

Així mateix, hem traslladat els vostres comentaris al departament que gestiona la línia d’autobús 193 perquè tingui en consideració les vostres apreciacions. En aquest sentit, sentim no poder-vos informar de les mesures que s’ha considerat oportú emprendre atès que l’expedient professional dels empleats de TMB té caràcter estrictament confidencial.

Lamentem les molèsties.

Cordialment,

Rafael Ojeda
Servei d’Atenció al Ciutadà

Transports Metropolitans de Barcelona

tmb

Les vostres dades personals han estat incorporades als fitxers “Queixes i reclamacions” de TRANSPORTS DE BARCELONA, SA i FERROCARRIL METROPOLITÀ DE BARCELONA, SA, amb la finalitat de gestionar la vostra queixa o reclamació.
Podeu exercitar els drets d’accés, rectificació, oposició o cancel•lació, per escrit, a TMB, Dept. de Gestió de QRS i Frau, C/ 60, núm. 21-23. 08040 Barcelona.

pròxim Publicar

Anterior Publicar

Deixar una resposta

*

code

© 2020 EL BLOG D'EN MET

Autor Anders Norén

Idioma »