EL BLOG D'EN MET

Escrit a Consciència

LA COMPETÈNCIA

No puc fer-hi res. La deformació professional que m’obliga és doble; haver estudiat Geografia i treballar al tramvia. Veig un mapa i m’hi llenço de cap, sobretot quan s’edita un nou fulletó o plànol de la xarxa de transport públic. Creia que amb l’ATM s’acabarien errades i interpretacions lliures ?per alguna cosa és l’Autoritat?, però no; cada operador segueix escombrant cap a casa.

mapatram1

Avui 7 anys que el tramvia circula seguint els postulats d’Euclides; la línia recta és la distància més curta per unir dos punts. La T4 respecta aquesta màxima entre Sant Adrià i el Fòrum gràcies a l’avinguda d’Eduard Maristany, malgrat TMB encara no se n’hagi assabentat.

mapatram2

No només TMB no ha redissenyat les línies d’autobús que circulen paral·leles al Trambaix, sinó que per no perdre clientela, a més atemoreix els possibles viatgers del Trambesòs. Contraposa un tortuós trajecte, digne de biodramina, si opten pel tramvia en comptes del seu 43 que fa ?sempre sobre plànol? un trajecte més directe.

pròxim Publicar

Anterior Publicar

Deixar una resposta

*

code

© 2020 EL BLOG D'EN MET

Autor Anders Norén

Idioma »