EXPECTATIVES

Vaig ajocar-me d’hora amb ordres expresses a l’alarma del mòbil que fes guàrdia tota la nit per fer-me alçar així que fossin les sis del matí... però ho intuïa; perquè em conec. I evidentment tres hores abans del previst les meves parpelles han badallat i mirant cap el sostre, dins la fosca més absoluta, he sentit el final del concert de la Festa Major que feien a dues cantonades. La música ha callat, aleshores m’he llevat d’esma... i a quarts de tres, quan el cafè m’ha desvetllat el cervell, m’he adonat que la meva ment ja havia aterrat a Arlanda deu hores abans que jo.



Esperant que l’ordinador arrenqués, he recordat la Christina i els seus consells per aprofitar l’estada a la capital sueca, i no he sentit cap mena de síndrome d’Estocolm quan he esclafat un mosquit que ja em feia un vol d’aproximació. La Christina sap tocar el piano... jo no, així que he optat per teclejar alguna cosa a la pantalla i he deixat que l’Annie posés la música al pròleg del meu viatge. A aquesta hora el sol encara no ha sortit però estic segur que avui ―i demà... i l’altre!― seran uns dies preciosos.

I ara que la cançó s’acaba penso en l’encongiment del meu estómac quan es negui a deixar de tocar de peus a terra. Jo em faré el suec, i no li faré cas, per més acollonit que vagi... no s’hi podrà fer res. A tall d’oració laica, per a tots els que ens envolem, repetiré la meva cèlebre lletania in physics we trust encomanant-me a la pressió de l’aire. Mentre ella jugui amb les ales de l'avió jo em distrauré amb dues hores de google earth a escala real.
Comentaris (3)add comment

Arqueòelg Glamurós diu:

...
Suècia, estocolm... jo des de que soc fan de ALrsson m'imagino els països escandineus com quelcom semblant a un infern de màfies, torturadors, espies i assassins!
 
setembre 19, 2009 | url
Vots: +0

Jordi diu:

...
Bon viatge i millor tornada.
 
setembre 20, 2009 | url
Vots: +0

Jaume diu:

...
Això no té pinta de ser un cau de mafiosos, si bé la rebuda a l'aeroport ho podia fer pensar.
 
setembre 21, 2009 | url
Vots: +0

Escriure un comentari

busy
 
Novetats!
Ara m'estic llegint
Blog adherit a: