COLORTERÀPIA

Carrers molls, calaixos buits. La sapiència popular descriu amb quatre mots els efectes que la pluja provoca en la caixa dels botiguers. Les caixes enregistradores ja fa temps que pateixen la crisi a la que enguany se li ha de sumar un hivern extraordinàriament plujós. Una altra dita diu que mai n’hi ha dos sense un tercer.



Al carrer de la Canuda han de patir, a més, les obres de substitució del paviment de llambordes de marbre per d’altres de més grosses; però igual de neutres. Davant d’un panorama tan gris ―de dies rúfols i llambordes tristes―, aquesta botiga ha decidit posar una mica de color per embarcar els potencials clients i salvar-los del monocromatisme actual.
Comentaris (3)add comment

Sànset diu:

...
Posar color als dies -i als temps- grisos és una molt bona forma d'afrontar-los!

*Sànset*
 
febrer 25, 2010 | url
Vots: +0

el bandero diu:

...
Crec que aquesta botiga, i tu ensenyant-nos-la, ens esteu donant una lliçó de com afrontar aquest dies difícils.
 
febrer 28, 2010 | url
Vots: +0

Jaume diu:

...
No hi ha res com la imaginació i le bon humor per encarar les adversitats... o si més no per dur-les amb dignitat si no hi podem fer res.
 
març 04, 2010 | url
Vots: +0

Escriure un comentari

busy
 
Novetats!
Ara m'estic llegint
Blog adherit a: