La distància no em feia por, ja l’havia corregut per lliure, però ahir va ser la primera vegada en què corria oficialment una mitja marató. Situat ja al calaix de sortida només tenia dues sensacions. Gana i mandra. Avesat a córrer quan el sol encara no s’ha llevat, córrer a les 9 del matí és
Read More
MORT D’AMOR
Defugia la possessió de l’estimat i van voler abraçar l’amor lliure que aviat es tornà orgia. Sense punt mig; víctimes d’un amor anàrquic. No suportaven haver-se tornat infidels confessos. Amor desgraciat l’estampat al mur abans que els enamorats saltessin en secret la barana pont avall. Amor etern.
Read More
PER DUPLICAT
El metro va arribar al Poblenou amb una sabata i una espardenya. 36 anys després els veïns seguim batallant per esmenar-ne les mancances. Sense ascensors, ni sortida d’emergència, els veïns reclamem un segon vestíbul per adaptar les estacions amb més ús del barri a la normativa. La democràcia va arribar transitant des d’una dictadura moribunda.
Read More
MARXO
L’anteantepenúltim dia de l’any passat, el blog va fer-me un lustre. I per a celebrar-ho em regalo el que feia temps que tocava. Sinó ens abocàvem plegats a la inacció per inanició d’idees. Fins i tot si les diòptries m’augmenten, sempre considero que un canvi de muntura és la manifestació d’una transformació profunda d’entendre’m amb
Read More